Ćwiczenia oddechowe - sposób na relaks i walkę ze stresem | Ochoroba.pl
17.07.2019 Dziś imieniny Aleksego, Bogdana, Martyny

Wiedza użytkowników: ćwiczenia

Ćwiczenia oddechowe - sposób na relaks i walkę ze stresem

avatar
Autor:
Wiek:
30 lat
Miasto:
Olsztyn
Płeć:
kobieta
Jestem:
nie związana/y ze służbą zdrowia
image

Oddech przemienny
Usiądź wygodnie na krześle, wyprostuj kręgosłup. Palcami zamknij prawe nozdrze i wciągnij powietrze lewym, licząc powoli do sześciu. Zatrzymaj powietrze w płucach i policz do trzech. Otwórz prawe nozdrze, a zamknij lewe. Wypuść powietrze prawym nozdrzem, licząc do sześciu. Zrób przerwę, licząc do trzech. Powtórz to ćwiczenie sześć razy.
Świeczki
Dodaje energii Stań prosto, potrząśnij rękoma i nogami, starając się rozluźnić ciało. Połóż dłonie na bokach ? twój kciuk powinien znajdować się na plecach, a pozostałe palce na brzuchu, trochę poniżej pępka. Oddychaj powoli i spokojnie. Staraj się zaobserwować pracę przepony (twoje palce powinny unosić się i opadać). Wykonaj kilka powolnych wdechów i wydechów. Następnie wyobraź sobie, że zdmuchujesz świeczki. Musisz je zgasić serią krótkich, przerywanych dmuchnięć. Między dmuchnięciami nie możesz nabierać powietrza. Zdmuchuj tak długo, aż zabraknie ci tlenu w płucach. Powtórz ćwiczenie kilkakrotnie.



Komentarze


Posty:
4
nie związana/y ze służbą zdrowia

Bardzo ciekawy artykul, szkoda że taki mały, Wiecej takich


Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (50)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT