Ruszyła pierwsza w Polsce sieć reklamowa dla farmaceutów | Ochoroba.pl
13.12.2019 Dziś imieniny Dalidy, Juliusza, Łucji

Wiedza użytkowników: porady

Ruszyła pierwsza w Polsce sieć reklamowa dla farmaceutów

avatar
Autor:
Wiek:
--- lat
Miasto:
Płeć:
0
Jestem:
nie związana/y ze służbą zdrowia
image

Pojawiłasię unikalna możliwość przesyłania ofert komercyjnych wnajpopularniejszym systemie aptecznym w Polsce. Teraz firmyfarmaceutyczne lub prywatne zakłady opieki zdrowotnej mogąprecyzyjnie dotrzeć ze swoim komunikatem do farmaceutów zapośrednictwem oprogramowania, z którego korzysta blisko 90% aptek wnaszym kraju.FirmaKAMSOFT jest twórcą Ogólnopolskiego Systemu Ochrony Zdrowia,z którym współpracuje ponad 8 tysięcy aptek w Polsce. Zapośrednictwem specjalnego modułu farmaceuci oraz kierownicy aptekotrzymują m.in. oficjalne komunikaty Generalnego InspektoraFarmaceutycznego i informacje nadawane przez Izby Lekarskie. W ramachwspółpracy aptek z OSOZ odbiór wiadomości odbywa się na bieżąco,a komunikat wyświetlany jest bezpośrednio na monitorze farmaceutypo zalogowaniu do systemu oraz w trakcie jego codziennej pracy.Teraz ten kanał komunikacji można wykorzystać także doprzesyłania ofert podmiotów komercyjnych.
Wiadomośćnadana przez firmę farmaceutyczną lub niepubliczną placówkęmedyczną, która wyświetli się na monitorze farmaceuty będziewyróżniać wysoka skutecznością odbioru, gdyż komunikat pojawisię na każdym stanowisku ekspedycyjnym, w ponad 8 tysiącach aptekw całej Polsce. Wybór trafnego kanału informacyjnegoskierowanego do precyzyjnie określonej grupy odbiorców pozwolitakże znacznie zredukować koszty dotarcia z informacją.
Treśćkomunikatu może zawierać grafikę oraz linki do dedykowanych stroninternetowych klienta. Sam komunikat może być również elementemaktywnym i odnosić czytelnika do programu obsługującego pocztę,uzupełniając automatycznie pole nadawcy i temat wiadomości.Nadawca ma możliwość wskazania dokładnego terminu ukazania sięwiadomości w systemie KS-APTEKA.
Wzmocnieniemkomunikatu może być dodatkowo wsparcie publikacją w miesięcznikuOSOZ, magazynie dystrybuowanym w formie prenumeraty do właścicielii menedżerów zakładów opieki zdrowotnej, instytucjiodpowiedzialnych za prawidłowy rozwój rynku ochrony zdrowia wPolsce, właścicieli aptek, lekarzy oraz farmaceutów. CzasopismoOSOZ ukazuje się obecnie w nakładzie 10.000 egzemplarzy.
WykorzystanieKomunikatu do Farmaceuty to okazja dla firm, którym zależyna szybkim i skutecznym dotarciu ze swoja ofertą dospecyficznej grupy odbiorców. Doświadczenie i powszechnośćoprogramowania firmy Kamsoft sprawia, że jest to wyjątkowoefektywny kanał informacji dostępny na polskim rynkufarmaceutycznym.
Więcejinformacji uzyskać można pod adresem e-mail: 2445@kamsoft.pl.



Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (50)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT