Blog, wpis 6 - trądzik, izotek, aknenormin, roaccutane - skutki uboczne przetrzymania wyższej dawki | Ochoroba.pl
20.05.2019 Dziś imieniny Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Wiedza użytkowników: leczenie

Blog, wpis 6 - trądzik, izotek, aknenormin, roaccutane - skutki uboczne przetrzymania wyższej dawki

avatar
Autor:
Wiek:
36 lat
Miasto:
Warszawa
Płeć:
mężczyzna
Jestem:
nie związana/y ze służbą zdrowia
image

Tak jak pisałem w poprzednim wpisie (http://www.ochoroba.pl/5406-blog-wpis-5-trazik-izotek-aknenormin-roaccutane-co-jesli-lek-na-mnie-nie-dziala), na początku marca lekarz negatywnie ocenił efekty przyjmowania leków, i zdecydował się utrzymać zwiększoną dawkę. Miało to swoje negatywne konsekwencje.

O ile pierwszy miesiąc leczenia, gdzie czułem sie znakomicie chociaż brałem bardzo dużą dawkę, przebiegł bez najmniejszych problemów o tyle w drugim (luty), powoli przyplątywały mi się drobne zaziębienia. Mimo wszystko wciąż czułem się dość dobrze. Cały czas rygorystycznie stosowałem dietę, o której pisałem w jednym z wpisów (http://www.ochoroba.pl/5260-blog-aknenormin-izotek-roaccutane-dieta-w-trakcie-leczenia-czyli-czego-nie-wolno-jesc-wpis-2).

W marcu, gdy duża dawka została przetrzymana, praktycznie cały miesiąc byłem chory. W każdym tygodniu marca przyplątywały mi się zaziębienia. Zaatakowało mi zatoki, nos miałem zatkany. Niestety odbiło się to też na moim samopoczuciu, które zdecydowanie się pogorszyło. Doszły problemy z koncentracją i generalnie dość duża markotność.

Nie wiem na ile to efekt po prostu pogody + osłabienia organizmu w wyniku kuracji, a na ile rzeczywistego wpływu leku. Faktem jest, że czułem się i fizycznie i psychicznie źle. Na opakowaniu piszą, że stosujący lek mogą mieć objawy depresji - nie wiem czy tak u mnie było, ale czułem się źle. Zresztą powiedziałęm o tym lekarzowi. 

Kolejna wizyta u lekarza była na początku kwietnia. Lekarz pozytywnie ocenił efekt przetrzymania wyższej dawki - ponoć zniknęło jakieś opuchnięcie kręgosłupa i szyii (nie byłem tego świadomy, że wcześniej takowe było). Po obejrzeniu skóry, lekarz od razu kazał zmniejszyć dawkę - i na tej niższej dawce jestem do chwili obecnej. Nie choruje już, humor również mi się poprawił - choć jeszcze odczuwam negatywny wpływ poprzedniego miesiąca. Całe to osłabienie formy przełożyło się na słabą efektywność w pracy, więc teraz trzeba nadrabiać.

Tyle na ten temat.

15 kwiecień 2011

 

Wpis 1 - dlaczego chce to brać ?
http://www.ochoroba.pl/5247-blog-aknenormin-izotek-roaccutane-dzis-zaczynam-leczenie-wpis-1-co-ja-o-tym-sadze

Wpis 2 - dieta w trakcie leczenia
http://www.ochoroba.pl/5260-blog-aknenormin-izotek-roaccutane-dieta-w-trakcie-leczenia-czyli-czego-nie-wolno-jesc-wpis-2

Wpis 3 - Czego nie wolno przy tych lekach?
http://www.ochoroba.pl/5261-blog-aknenormin-izotek-roaccutane-czego-trzeba-unikac-witamina-a-i-antybiotyki-wpis-3

Wpis 4 - Reakcja skóry - 1 miesiąc
http://www.ochoroba.pl/5282-blog-wpis-4-aknenormin-izotek-roaccutane-reakcja-skory-tydzien-po-tygodniu-1-miesiac

Wpis 5 - Czy lek na mnie nie działa ?

http://www.ochoroba.pl/5406-blog-wpis-5-trazik-izotek-aknenormin-roaccutane-co-jesli-lek-na-mnie-nie-dziala

 
Grupa dyskusyjna na temat Aknenormin, Izotek, Roaccutane tutaj:

http://www.ochoroba.pl/grupy/aknenormin-izotek-roaccutane-dyskusje-informacje-opinie-doswiadczenia-plus-moj-blog



Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (50)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT