17.11.2019 Dziś imieniny Grzegorza, Salomei, Walerii


odchudzanie



Posty:
1

Witam!
OD jakiś 3 tygodnii zmieniłam nawyki żywieniowe: zero słodyczy, minimum białeg pieczywa i mało smażonegona rzecz warzyw i owoców. Codziennie rano rozciągam się i ćwiczę uda a wieczorem brzuszek przy pomocy a6w. Raz w tygodniu 1 h zumby i kilka razy kręce hulahopem po kilka lub kilkanascie min dziennie. Moja obecna waga to 62 kg przy wzroscie 160 cm (in. wymierary: 79- talia
85,5- brzuch 54- uda łydka -36, biodra -94 biceps -27,5 cm. Już wiele osób zwróciło mi uwagę, że przytyłam, w szczegolnosci odstaje mi brzuch. Po 3 tyg schudłam niecałe 3 kg, lekko spłąszczyłam brzuch, ale cm niewiele spadło. Moje pytanie brzmi: jak zdrowo odchudzić się i wrócic do poprzedniej wagi sprzed roku:50/51 kg? Czy powinnam stosowac jakas specjalistyczna diete? Chciałabym podjac jakies cwiczenia aerobowe, ale niestety nie posiadam rowerka stacjonarnego ani stepera, z bieganiem tez mi nie wyszło( gwarantowane zapalenie gardła po bieganiu na zimnym powietrzu). Czy są jakieś cwiczenia aerobowe które moge wykonywac w domu bez specjalnego sprzetu? Pozdrawiam. Dziękuje za odpowiedź


---------------------
Reklama - czytaj dalej poniżej



nie związana/y ze służbą zdrowia

Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (50)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT