21.03.2019 Dziś imieniny Benedykta, Lubomiry, Lubomira


Dieta na płaski brzuch



Posty:
3

Witam,

moze Pani dietetyk mi poradzi na co powinnam zwrócić uwagę. Mam 170 cm wzrostu ważę ok. 63 kg. Ogólnie niby dobrze, ale mam tłusty brzuch. I starsznie się tego wstydzę. Mam 95 cm w biodrach a w brzuchu az 86, więc wyglądam jak wyciosany klocek. Na co zwrócić uwagę? Musze powiedziec, że jestem chetna do zmian swojej diety ale nigdy w życiu nie zrezygnuje z kawy, która pije 2 filizanki dziennie. Owoców i warzyw zbyt duzo nie jem bo nie mam czasu, ale zawsze na obaid jem kurczaka z makaronem. Może jakies wskazówki od Pani dietetyk mi pomogą??

Z góry dziekuję:) 


---------------------
Reklama - czytaj dalej poniżej



nie związana/y ze służbą zdrowia

Komentarze

Posty:
88
nie związana/y ze służbą zdrowia

W sumie nie dziwie ci sie amelko, że szuaksz wskazówek od Pani dietetyk. Ja też mam taką buowe i niestety nózki mam łądne, ale otyłość brzuszna i do tego duży boiust nie są zbyt ładne, jak się ma tyle lat co ja. Więc zadbaj o to póki jesteś młoda:)

Posty:
85
nie związana/y ze służbą zdrowia

No tak wszytskie dziwczyny naoglądaja się super lasek z filmow amerykanskich i chcą mieć 90/60/90:) a niestety czasami mamy taka figurę:D z pewnością ćwiczenia na brzuszek powinny pomóc

Posty:
142
nie związana/y ze służbą zdrowia

też jestem tego zdnia, że powinaś jakieś ćwiczonka na brzuch poćiczyć i cierpliwie czekać na efekty:)

Posty:
28
nie związana/y ze służbą zdrowia

spróbuj poćiwczyć 6 weidera, na necie znajdziesz jak wygląda zestaw ćwiczeń. Cięzko jest wytrzymać ddo końca zaplanowanego treningu, ale naprawdę warto, bo efekty są rewelacyjne - więc kaloryferek na brzuchu gwarantowany:)

Posty:
88
dietetyk

Amelko!

Niestety nie istnieje dieta pozwalająca spalać taknkę tłuszczową z określonych partii ciała. U kobiet tkanka tłuszczowa najczęściej gromadzi się na brzuchu i biodrach. W Twoim przypadku najlepsze efekty osiągniesz łącząc dietę z ćwiczeniami (ze szczególnym uwzględnieniem problematycznych partii ciała).

Jeżeli chodzi o dietę to polecam lekturę tego artykułu:

www.ochoroba.pl/artykuly/2230-jak-skomponowac-posilki-w-diecie-odchudzajacej

Powinnaś zmienić swoje nawyki zywieniowe: włączyć do diety warzywa i owoce, spożywać inne źródła węglowodanów: kasze, ryże, makarony pełnoziarniste.

Nie jestem specjalistką od treningu, ale osobiście mogę polecić ci ćwiczenie tzw. 6 Weidera, która skutecznie spala tkankę tłuszczową z okolic brzuszka.

Pozdrawiam i gdybyś miała jakieś pytania to śmiało pytaj.

 

Posty:
29
nie związana/y ze służbą zdrowia

Z pewnością musisz odsatwaić słodycze, cukier i piwko bo chyba najbradziej powoduja odkłądanie sie tłuszczu na brzuszku:)

Myślę, że przydało by się więcej błonnika w diecie - to naturalny sprzymierzeniec szczupłej sylwetki

Posty:
165
nie związana/y ze służbą zdrowia

"spróbuj poćiwczyć 6 weidera" A nie Vadera ? To ma coś wspólnego z Gwiezdnymi Wojnami? To kolega Daniellio by mógł się wypowiedzieć :)  -> http://ochoroba.pl/user/daniello

A tak serio. Sam teraz walczę o mięśnie brzucha, bo jak cos, to mi się właśnie w brzuch odkłada. I w sumie postawiłem na codzienne ćwiczenia. 2x dziennie po 100 skłonów, ale tylko odrywam łopatki od ziemi (takie krótkie skłony). Najlepiej seriami po 50, bo więcej nie daje rady. Ale efekty są - brzuch coraz twardszy, choć dalej gruby z zewnątrz bo diety nie trzymam właśnie.

Agnieszko, albo któraś z Pań dietetyk. A o co chodzi z tym błonnikiem w diecie ?

Posty:
48
nie związana/y ze służbą zdrowia

Ważne jest także by nie najdać się na noc, bo to też powoduje odkładanie się tłuszczyku na brzuszku. A niestety cały dzień się głodzimy a potem najadamy na noc, a że w nocy nie mamy żadnego wysiłku to energia z spożytego pokarmu odkłąda się w postaci tłuszczyku zapasowego.

Posty:
322
dietetyk

Dieta bogata w bałonnik jest bardzo istotna w procesie odchdzania. Uwzględniając w diecie pieczywo pełnoziarniste, ryż brązowy, grube kasze i warzywa dostarczymy większe ilości błonnika.

Błonnik jest tym bardziej istotny, że nie tylko reguluje proces wypróżniania. W przewodzie pokarmowym błonnik pełni rolę substancji balastowej,
zwiększa objętość treści pokarmowej i, poprzez wchłanianie wody
zwiększa objętość stolca.

Błonnik wspaniale wspomaga odchudzanie. Nie tylko sam nie dostarcza
kalorii, ale wypełniając przewód pokarmowy daje uczucie sytości i
zmniejsza wchłanianie tłuszczów i cukru z jelit.


Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (50)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT