EFEKTYWNE WSPARCIE NA PAMIĘĆ I KONCENTRACJĘ | Ochoroba.pl
25.09.2017 Dziś imieniny Aureli, Kamila, Kleofasa

Wiedza użytkowników: leki

EFEKTYWNE WSPARCIE NA PAMIĘĆ I KONCENTRACJĘ

Wiedza dodana anonimowo
avatar
Autor:
ukryty
Wiek:
---
Miasto:
---
Płeć:
---
Jestem:
nie związana/y ze służbą zdrowia
image

Pracujesz umysłowo, uczysz się? Musisz
przyswoić dużą ilość informacji w krótkim czasie, a masz problemy ze skupieniem
się na zadaniu? To mogą być objawy niedoboru magnezu.

 Dobra pamięć, koncentracja i panowanie nad stresem to
dla każdego, niezależnie od wieku, bardzo ważne kwestie. Chcąc zachować dobrą
formę, musimy stale wyrównywać straty energii i substancji odżywczych. Zdrowe, regularne i prawidłowo zbilansowane posiłki, efektywny sen

i odpoczynek, systematyczne ćwiczenia to dobry sposób na zdrowe ciało i sprawny
umysł. Niestety rzeczywistość często weryfikuje nasze założenia. Jemy w
pośpiechu, często wysoce przetworzone produkty, nie dosypiamy a na ćwiczenie po
prostu brakuje już czasu. W takich sytuacjach nie należy   zapominać o korzystnych właściwościach preparatów
wspomagających.  Zwiększają one bowiem aktywność
mózgowych neuro - przekaźników, tzn. związków, które przenoszą informacje z
jednej komórki nerwowej do drugiej. Udowodniono również, że niektóre z nich
poprawiają wykorzystanie  tlenu w komórkach, co pozwala organizmowi
skuteczniej gospodarować energią w czasie wzmożonego wysiłku umysłowego. Należy
do nich m.in. Magnez.

Magnez jest
niezbędnym pierwiastkiem  dla prawidłowego funkcjonowania organizmu
człowieka. Jest on aktywatorem w ponad 300 reakcjach enzymatycznych, a
najważniejszą jego funkcją jest udział w procesach syntezy i rozpadu związków
wysokoenergetycznych. Aktywuje on enzymy biorące czynny udział w przemianach
węglowodanów oraz tłuszczy, uczestniczy pośrednio
w syntezie białek i ich sprzęganiu z kwasami nukleinowymi DNA i RNA. Dzięki
magnezowi możemy pozyskać energię oraz budulec dla naszego organizmu ze
spożywanych i prawidłowo trawionych posiłków. Odgrywa istotną rolę w
przenoszeniu bodźców nerwowych do pracujących mięsni. Od prawidłowej zawartości
magnezu w naszych płynach komórkowych zależy jakość i wydajność naszego układu
mięśniowego i nerwowego.

Do niedoborów magnezu może dojść
zarówno podczas ciężkiego wysiłku fizycznego (utrata magnezu podczas skurczu
mięśni, zwiększonej aktywacji układu mięśniowego i nerwowego), jak i podczas
stresów dnia codziennego i intensywnej pracy umysłowej. Zwiększone wydzielanie
hormonów stresu doprowadza do wzrostu wydalanego magnezu wraz z moczem i z
potem.

W naszej
codziennej diecie podstawowym źródłem magnezu są zielone części roślin, gdyż
magnez wchodzi w skład chlorofilu, zielonego barwnika roślinnego. Do produktów
o wysokiej zawartości magnezu zaliczamy też kaszę gryczaną suszone nasiona
roślin strączkowych, morele, migdały, orzechy oraz nieczyszczone zboża.
Niestety są to produkty rzadko stosowane w codziennej diecie, a intensywne
nawożenie środkami chemicznymi gleby i roślin powoduje znaczne straty tego
pierwiastka w pokarmach.  Dla utrzymania
prawidłowego poziomu magnezu w organizmie niezbędna jest jego suplementacja. Normy
zapotrzebowania na magnez określają jego dzienne spożycie w granicach od 250 do
750 mg. Magnez należy do minerałów łatwo rozpuszczalnych w płynach, to też
nerki są głównym narzędziem odpowiedzialnym za homeostazę (zrównoważoną
gospodarkę) magnezu w ludzkim organizmie.

POSTAW NA LEK- Wybierz MagvitB₆!

 Na rynku dostępnych jest wiele preparatów
magnezowych, jednak  Magnez magnezowi
nierówny. Wybierając preparat zawierający ten cenny pierwiastek warto zwrócić
uwagę na kilka istotnych faktów:

·        
Przede wszystkim należy
stosować preparaty, które posiadają potwierdzoną badaniami skuteczność i
bezpieczeństwo stosowania.

·        
Magnez zawarty w tabletce powinien
zostać uwolniony w jelicie cienkim, miejscu gdzie jego wchłanianie jest
największe. Większość dostępnych na rynku preparatów, pomimo wysokiej dawki
jonów magnezu traci na efektywności ponieważ rozpuszczają się już w żołądku. MagvitB₆  zaczyna
uwalnianie magnezu dopiero w jelitach, zapewniając tym samym jego lepsze
wchłanianie.

·        
Przy wyborze preparatu z magnezem należy zwrócic także uwagę, aby efektywność wchłaniania magnezu do krwi
była jak największa. Obecność witaminy B6 
zwiększa ją o blisko 40%.

Wszystkie te warunki spełnia jedyny w Polsce organiczny magnez w
postaci tabletki dojelitowej jakim jest Magvit B₆.

 

PODMIOT ODPOWIEDZIALNY: Angelini
Pharma Polska Sp. z o.o.  

Produkt leczniczy wydawany bez przepisu lekarza – OTC

 Sugerowana cena:

50 tab.: 15,80 zł

 

 

Przed użyciem
zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwskazania, dane dotyczące
działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania
produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy
lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu. 



Na ten temat:


Wiedza użytkowników:

badania (64)
choroby (416)
ćwiczenia (13)
diety (49)
intymnie (61)
leczenie (117)
lekarze (9)
leki (64)
operacje (10)
placówki (10)
porady (409)
prośby (1)
przepisy (58)
urazy (18)
wypadki (32)
zabiegi (36)




Realizacja stronki: openBIT